Płatność i dostawa


Metody płatności
To Ty decydujesz, w jaki sposób chcesz zapłacić.
Przelewy24
Ta forma płatności umożliwia dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności za pośrednictwem platformy płatniczej www.przelewy24.pl. Jest to najwygodniejsza opcja, ponieważ pieniądze są niezwłocznie i całkowicie bezpiecznie przekazywane na nasze konto, dzięki czemu możemy szybko wysłać zamówiony towar.
Jak dokonać płatności za pośrednictwem platformy Przelewy24?
- Po wybraniu tej metody płatności zostaniesz przekierowany na platformę Przelewy24.
- Wybierz odpowiedni bank, płatność BLIK lub wskaż wydawcę karty, której chcesz użyć.
- Zaloguj się do swojego banku, podając login i hasło, wprowadź dane karty, której chcesz użyć lub wygeneruj kod BLIK. Jeśli wybierasz płatność za pomocą Apple Pay, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.
- Sprawdź, czy automatycznie uzupełnione dane zgadzają się z zamówieniem.
- Dokonaj płatności.
- Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę www.loberon.pl, a my automatycznie otrzymamy informację o dokonanej płatności.
- Po otrzymaniu informacji o płatności, wyślemy zamówiony towar.
Karta kredytowa
W Loberon możesz płacić online przy użyciu karty Mastercard, VISA lub American Express. Ze względów bezpieczeństwa podczas składania zamówienia należy wprowadzić numer kontrolny.
Mastercard oraz VISA: Trzycyfrowy numer kontrolny znajduje się na odwrocie karty kredytowej (trzy ostatnie cyfry w polu podpisu lub obok niego).
American Express: Czterocyfrowy numer kontrolny znajduje się na przedniej stronie karty kredytowej (cztery małe cyfry obok numeru karty).
W przypadku płatności kartą kredytową, zostanie ona obciążona dopiero w momencie wysyłki towaru.
Od 1 stycznia 2021 r. obowiązuje dyrektywa PSD2 (Payment Service Directive 2) dotycząca przetwarzania płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem Internetu na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, która zwiększa bezpieczeństwo płatności internetowych. LOBERON do tak zwanego "silnego uwierzytelniania klientów" (SCA) stosuje procedurę 3D Secure 2. Dlatego możliwe jest, że aby pomyślnie i bezpiecznie sfinalizować płatność kartą kredytową, konieczne będzie podanie np. PushTan lub kodu 3D Secure. Jeśli nie zostały one jeszcze aktywowane dla Twojej karty kredytowej, możesz je sprawdzić w bankowości internetowej lub skontaktować się z bankiem.
PayPal
PayPal to usługa płatności online, która umożliwia bezpieczne, łatwe i szybkie dokonywanie płatności w sklepach internetowych. Należy pamiętać, że metoda płatności PayPal jest dostępna tylko dla produktów, w przypadku których maksymalny czas dostawy wynosi dwa tygodnie.
Bezpieczne: Twoje dane bankowe i dane karty kredytowej są przechowywane wyłącznie w systemie PayPal. Nie są zatem przesyłane przez Internet przy każdym zakupie w sieci.
Proste: Płatność to tylko dwa kliknięcia. Jest to możliwe, ponieważ Twoje dane bankowe i dane karty kredytowej są przechowywane w systemie PayPal i nie musisz ich ponownie podawać przy każdym zakupie.
Przedpłata
Płatność z góry przelewem bankowym w ciągu 7 dni od daty wezwania do zapłaty. Towar jest wysyłany natychmiast po wpłynięciu płatności na nasze konto. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz osobną wiadomość e-mail zawierającą wszystkie dane potrzebne do dokonania zapłaty.
Dostawa
Jak realizowana jest dostawa?
Dostawa jest realizowana przez DHL lub przewoźnika. Czas dostawy znajduje się na stronie danego produktu. Wszystkie ceny są cenami całkowitymi wyrażonymi w PLN, tzn. zawierają podatek VAT. Do ceny zamówienia doliczamy koszty wysyłki w wysokości 39 PLN.
Informacja o kosztach wysyłki jest wyraźnie podana na stronie produktu, w koszyku i na stronie zamówienia. W przypadku towarów wielkogabarytowych do kosztów wysyłki doliczamy opłatę w wysokości 279 PLN za dostawę pod wskazany adres.
Koszty dostawy i dopłata za dostawę wielkogabarytową są naliczane tylko raz, nawet jeśli z przyczyn technicznych zamówienie jest podzielone na kilka przesyłek.
W przypadku przesyłek podlegających opłatom frachtowym, dostawa nastąpi po wcześniejszym umówieniu terminu z odbiorcą. Po dostarczeniu przesyłki do miejsca docelowego firma spedycyjna Rhenus podejmie kontakt w celu ustalenia terminu dostawy. W uzgodnionym dniu dostawy przewoźnik skontaktuje się z Tobą telefonicznie na około 1 godzinę przed dostawą. Nie musisz więc czekać pół dnia w domu na przesyłkę. Nasze wysokiej jakości towary są dostarczane we wskazane miejsce domu przez dwóch pracowników. Nie zostawiają ich przed drzwiami wejściowymi, lecz wnoszą bezpośrednio do salonu, łazienki lub ogrodu. Towary są doręczane zazwyczaj są zmontowane/niezmontowane. W niektórych przypadkach konieczny jest demontaż przez klienta. Wejście do domu, a także schody muszą umożliwiać wniesienie towarów w wybrane miejsce bez użycia dodatkowych urządzeń oraz pomocy. Zastrzegamy sobie prawo do ponownego naliczenia opłaty za dostawę towarów wielkogabarytowych w przypadku nieobecności klienta w domu w uzgodnionym dniu dostawy.
Odbiorcy przesyłek pocztowych otrzymują numer śledzenia przesyłki, za pomocą którego mogą sprawdzić status dostawy. Jeśli w momencie doręczenia nie będzie Cię w domu, pozostawimy awizo z informacją, gdzie znajduje się paczka i w jaki sposób można ją odebrać. Za okazaniem awizo można odebrać paczkę z punktu odbioru, od sąsiadów lub z wybranego miejsca (jeśli tak zaznaczono).
Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas dostawy, skontaktuj się z przewoźnikiem lub pocztą. Rozliczenie szkody odbywa się bezpośrednio między klientem a przewoźnikiem lub firmą przewozową. Dział obsługi klienta LOBERON z przyjemnością pomoże Ci wyjaśnić tę kwestię.
Dostawy są realizowane aż do wyczerpania zapasów. Oferta LOBERON nie jest wiążąca, jeśli w katalogach, mailingach lub na stronie internetowej występują oczywiste błędy drukarskie lub programistyczne.
Widoczne uszkodzenia powstałe podczas transportu należy jak najszybciej do nas zgłosić.
Zastrzeżenie własności
Dostarczony towar pozostaje własnością firmy LOBERON GmbH do momentu uiszczenia zapłaty w całości.
Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
Zwrot produktów otrzymanych pocztą:
Należy dokładnie zapakować zwracany produkt, łącznie z jego wszystkimi elementami. Aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu, zalecamy użycie oryginalnego opakowania. Do paczki należy dołączyć również wypełniony formularz zwrotu, który otrzymujesz wraz z każdym zamówieniem (w paczce lub w liście). Formularz zwrotu jest dla nas potwierdzeniem odstąpienia od umowy. Można skorzystać także z załączonego wzoru formularza. Jeśli zamówiony produkt Ci się nie spodoba, możesz go bez żadnych przeszkód odesłać na nasz koszt. W tym celu należy wygenerować etykietę zwrotną DHL.
- Kliknij przycisk „Portal zwrotów DHL"..
- Wypełnij wszystkie pola formularza i kliknij przycisk „Dalej”.
- Kliknij przycisk „Otwórz i wydrukuj plik PDF”, aby wydrukować etykietę zwrotną.
- Naklej wydrukowaną etykietę zwrotną na przesyłkę i zanieś ją do najbliższego punktu.
- Paczki można nadawać również w placówkach Poczty Polskiej.
Zwrot przesyłek na terenie Polski
Etykietę zwrotną można również otrzymać od naszego działu obsługi klienta. Jeśli poczta odmówi przyjęcia paczki ze względu na duże wymiary, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki bezpośrednio z Twojego domu. Ważne jest, aby zawsze poprosić o pokwitowanie lub dowód nadania.
Zwrot jest bezpłatny, jeśli skorzystasz z opcji odesłania towaru za pośrednictwem firmy DHL. Oczywiście możesz również skorzystać z usług innej firmy kurierskiej, jednak w takim przypadku koszt przesyłki ponosi kupujący.
Jeśli nie chcesz użyć bezpłatnej etykiety zwrotnej, wyślij produkty bezpośrednio na poniższy adres:
Loberon GmbH
Am Tower 475
90475 Nürnberg
Niemcy
Zwrot produktów dostarczonych przez spedycję Rhenus:
Najprostszy sposób to poinformowanie naszego działu obsługi klienta drogą telefoniczną lub mailową o chęci odstąpienia od umowy.
Po otrzymaniu informacji zlecimy odbiór towaru.