Płatność i dostawa

Płatność i dostawa

Metody płatności

To Ty decydujesz, w jaki sposób chcesz płacić.

Do wyboru są następujące metody płatności:

  • Karta kredytowa
  • Paypal
  • Przedpłata

Karta kredytowa:

W Loberon możesz płacić online przy użyciu karty Mastercard, VISA lub American Express. Ze względów bezpieczeństwa podczas składania zamówienia należy wprowadzić numer kontrolny.

Mastercard oraz VISA: Trzycyfrowy numer kontrolny znajduje się na odwrocie karty kredytowej (trzy ostatnie cyfry w polu podpisu lub obok niego).

American Express: Czterocyfrowy numer kontrolny znajduje się na przedniej stronie karty kredytowej (cztery małe cyfry obok numeru karty).

W przypadku płatności kartą kredytową, zostanie ona obciążona dopiero w momencie wysyłki towaru.

Od 1 stycznia 2021 r. obowiązuje dyrektywa PSD2 (Payment Service Directive 2) dotycząca przetwarzania płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem Internetu na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, która zwiększa bezpieczeństwo płatności internetowych. LOBERON do tak zwanego "silnego uwierzytelniania klientów" (SCA) stosuje procedurę 3D Secure 2. Dlatego możliwe jest, że aby pomyślnie i bezpiecznie sfinalizować płatność kartą kredytową, konieczne będzie podanie np. PushTan lub kodu 3D Secure. Jeśli nie zostały one jeszcze aktywowane dla Twojej karty kredytowej, możesz je sprawdzić w bankowości internetowej lub skontaktować się z bankiem.

Paypal:

PayPal to usługa płatności online, która umożliwia bezpieczne, łatwe i szybkie dokonywanie płatności w sklepach internetowych. Należy pamiętać, że metoda płatności PayPal jest dostępna tylko dla produktów, w przypadku których maksymalny czas dostawy wynosi dwa tygodnie.

  • Bezpieczne: Twoje dane bankowe i dane karty kredytowej są przechowywane wyłącznie w systemie PayPal. Nie są zatem przesyłane przez Internet przy każdym zakupie w sieci.
  • Proste: Płatność to tylko dwa kliknięcia. Jest to możliwe, ponieważ Twoje dane bankowe i dane karty kredytowej są przechowywane w systemie PayPal i nie musisz ich ponownie podawać przy każdym zakupie.

Przedpłata:

Płatność z góry przelewem bankowym w ciągu 7 dni od daty wezwania do zapłaty. Towar jest wysyłany natychmiast po wpłynięciu płatności na nasze konto. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz osobną wiadomość e-mail zawierającą wszystkie dane potrzebne do dokonania zapłaty.

Dostawa

Dostawa jest realizowana przez DHL lub przewoźnika. Czas dostawy znajduje się na stronie danego produktu. Wszystkie ceny są cenami całkowitymi wyrażonymi w PLN, tzn. zawierają podatek VAT.

Do ceny zamówienia doliczamy koszty wysyłki w wysokości 39 PLN .

Informacja o kosztach wysyłki jest wyraźnie podana na stronie produktu, w koszyku i na stronie zamówienia. W przypadku towarów wielkogabarytowych do kosztów wysyłki doliczamy opłatę w wysokości 279 PLN za dostawę pod wskazany adres.

Ważna informacja: Ze względu na aktualną sytuację i wynikające z niej środki zapobiegawcze, zamówienia są dostarczane tylko do drzwi wejściowych. Chcemy w ten sposób zapewnić Tobie i naszym pracownikom jak najlepszą ochronę przed ewentualnym zakażeniem.

Koszty dostawy i dopłata za dostawę wielkogabarytową są naliczane tylko raz, nawet jeśli z przyczyn technicznych zamówienie jest podzielone na kilka przesyłek.

W przypadku przesyłek podlegających opłatom frachtowym, dostawa nastąpi po wcześniejszym umówieniu terminu z odbiorcą. Po dostarczeniu przesyłki do miejsca docelowego firma spedycyjna Rhenus podejmie kontakt w celu ustalenia terminu dostawy. W uzgodnionym dniu dostawy przewoźnik skontaktuje się z Tobą telefonicznie na około 1 godzinę przed dostawą. Nie musisz więc czekać pół dnia w domu na przesyłkę. Nasze wysokiej jakości towary są dostarczane we wskazane miejsce domu przez dwóch pracowników. Nie zostawiają ich przed drzwiami wejściowymi, lecz wnoszą bezpośrednio do salonu, łazienki lub ogrodu. Towary są doręczane zazwyczaj są zmontowane/niezmontowane. W niektórych przypadkach konieczny jest demontaż przez klienta. Wejście do domu, a także schody muszą umożliwiać wniesienie towarów w wybrane miejsce bez użycia dodatkowych urządzeń oraz pomocy. Zastrzegamy sobie prawo do ponownego naliczenia opłaty za dostawę towarów wielkogabarytowych w przypadku nieobecności klienta w domu w uzgodnionym dniu dostawy.

Odbiorcy przesyłek pocztowych otrzymują numer śledzenia przesyłki, za pomocą którego mogą sprawdzić status dostawy. Jeśli w momencie doręczenia nie będzie Cię w domu, pozostawimy awizo z informacją, gdzie znajduje się paczka i w jaki sposób można ją odebrać. Za okazaniem awizo można odebrać paczkę z punktu odbioru, od sąsiadów lub z wybranego miejsca (jeśli tak zaznaczono).

Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas dostawy, skontaktuj się z przewoźnikiem lub pocztą. Rozliczenie szkody odbywa się bezpośrednio między klientem a przewoźnikiem lub firmą przewozową. Dział obsługi klienta LOBERON z przyjemnością pomoże Ci wyjaśnić tę kwestię.

Dostawy są realizowane aż do wyczerpania zapasów. Oferta LOBERON nie jest wiążąca, jeśli w katalogach, mailingach lub na stronie internetowej występują oczywiste błędy drukarskie lub programistyczne. 

Widoczne uszkodzenia powstałe podczas transportu należy jak najszybciej do nas zgłosić.

Zastrzeżenie prawa własności

Dostarczony towar pozostaje własnością firmy LOBERON GmbH do momentu uiszczenia zapłaty w całości.

Gwarancja prawna

Gwarancja ustawowa obejmuje wszystkie zakupione u nas produkty. Gwarancja prawna oznacza, że towary są zgodne z umową, jeżeli posiadają cechy, jakich konsument może racjonalnie oczekiwać.