Zwrot

Zwrot Zwrot

Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?

Zwrot produktów otrzymanych pocztą:

Należy dokładnie zapakować zwracany produkt, łącznie z jego wszystkimi elementami. Aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu, zalecamy użycie oryginalnego opakowania. Do paczki należy dołączyć również wypełniony formularz zwrotu, który otrzymujesz wraz z każdym zamówieniem (w paczce lub w liście). Formularz zwrotu jest dla nas potwierdzeniem odstąpienia od umowy. Można skorzystać także z załączonego wzoru formularza. Jeśli zamówiony produkt Ci się nie spodoba, możesz go bez żadnych przeszkód odesłać na nasz koszt. W tym celu należy wygenerować etykietę zwrotną DHL.

Zwrot produktów dostarczonych przez spedycję Rhenus:

Najprostszy sposób to poinformowanie naszego działu obsługi klienta drogą telefoniczną lub mailową o chęci odstąpienia od umowy.

Po otrzymaniu informacji zlecimy odbiór towaru.

  1. Kliknij przycisk „Portal zwrotów DHL"..
  2. Wypełnij wszystkie pola formularza i kliknij przycisk „Dalej”.
  3. Kliknij przycisk „Otwórz i wydrukuj plik PDF”, aby wydrukować etykietę zwrotną.
  4. Naklej wydrukowaną etykietę zwrotną na przesyłkę i zanieś ją do najbliższego punktu.
  5. Paczki można nadawać również w placówkach Poczty Polskiej.

Zwrot przesyłek na terenie Polski

Etykietę zwrotną można również otrzymać od naszego działu obsługi klienta. Jeśli poczta odmówi przyjęcia paczki ze względu na duże wymiary, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki bezpośrednio z Twojego domu. Ważne jest, aby zawsze poprosić o pokwitowanie lub dowód nadania.

Zwrot jest bezpłatny, jeśli skorzystasz z opcji odesłania towaru za pośrednictwem firmy DHL. Oczywiście możesz również skorzystać z usług innej firmy kurierskiej, jednak w takim przypadku koszt przesyłki ponosi kupujący.

Jeśli nie chcesz użyć bezpłatnej etykiety zwrotnej, wyślij produkty bezpośrednio na poniższy adres:

Loberon GmbH
Am Tower 475
90475 Nürnberg
Niemcy